ملزومات جانبی تابلو فکسی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بهترین و با کیفترین لوازم جانبی تابلو فلکسی

تابلو فلکسی یـا تابـلو فـلکس فـیس (Flex Face):

(فلـــــــکسی نوع مــــتـریال تـــــــابلوهای فلکـــــس می باشد) بــــسیار پر کاربــــرد می باشــــــد زیـرا عــــلاوه بـــر نورانی بودن تابلو های فلکسی، رویه فلکس آن براحتی قابل تعویض می باشد. می توان از این خصوصیت جهت تغییر طرح تابلو های فلکس پس از چند سال استفاده نمود و با این ایده هر چند سال با هزیــنه ای مناسب طرح تابلو های فلکسی فیس را بروز نمود. البته مسلماً تابلو های فلکسی مانند همـه تابــلو ها نـیاز به سرویس سالیانه نیز خواهند داشت. بعـنوان مثال سرویس مهتابی ها و تجهیزات روشنایی تابلو فلکسی که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد. زیرا زمانی که برای واحد صنــفی خود تــابلو تبلـیغاتی استفاده می کنیم. هریک از ما در زیبا سازی شهر نقش موثری ایفا می نماییم.از تابلو فلکسی می توان بعنوان تابلو سر درب شرکت ها ، تبلیغات محیطی ، تابلو فروشگاه ها و در برخی بیلبورد ها استفاده نمود.

جزئیات و مشخصات تابلو فلکسی

کـشور های تولیـد کننده مـــتریـال فلکس یا فلکسی (Flex & FLEXI) ؛ کشــورهای چـــیـن و کــُره می باشند. از بهترین انواع روکش تابلو فلکس نوع کره ای آن می باشد.

انواع چينی فلکسی ها معـــمولا 18 اُنـــس و نوع كُره ای آن 20 اُنــس مي باشد ، در واقع متريال فــــلكسی به جنسی اطلاق مي شود كه نــور را از خود عبور مي دهد.

1 - فلکسی در تمامی سایز ها (چینی و کره ای ) ، 18 و 20 انس از بهترین برند موجود در بازار

2 - سپری آلومینویم ( در سه وزن )

3 - کاور آلومینیوم

4 - کلیپس

5 - نوار مغزی 180 سانتی متری

6 - چسب دو طرفه در عرض های 1/5سانتی متری

7 - پایه فلزی مهتابی

8 - ترانس دوقلو مهتابی

خواندن 483 دفعه